topbella

Wednesday, December 07, 2011

Jika ada yang kata kulupa kau jangan kau dengar...



Ada tak kadang-kadang tu bila kita teringatkan seseorang..contohnya teringatkan emak kita lah..tiba2 emak kita telefon..

teringatkan kawan blogger...apsal lah dia dah lama tak datang ke blog kita..tup-tup.... dia datang komen entry kita pulak...

macam ada cas elektrik...yang menyalurkan ingatan kita terus menerobos ke pemikiran orang lain..terutama sekali  orang yang rapat atau hampir dengan kita seperti ibu dan anak...suami isteri ke...ehem2 ke...erkk...sehingga dalam masa yang sama orang itu juga mengingati kita..

betul ke? atau kita aje yang ingat kat orang tuh..kita aje yang rindu...orang tu tak ingat kat kita ponnn... huk!

 e'eh tengok macam tau2 aje yang Ungu pun teringat kat Choki....Choki pun datangg..^_^

59 comments

6 December 2011 at 22:54

mata hati..kita merindu orang merasai..mata hati

6 December 2011 at 22:59

yep..merindui org yg tak tau tu yg parah sikit..:)

6 December 2011 at 23:27

tapi kalau orang tue memang ada aura sama macam kita, kompom dia boleh rasa..siap rindu nangis2 lagi..wahahha

6 December 2011 at 23:31

kehkehkeh...pompuan mmg rindu sgt leh smpai nanges...siyes..

lelaki tak kan camtuh gak kot...hi

6 December 2011 at 23:35

ego cikgu, ego..tapi kalau dah nangis toksah citer laa cam mana mimik muka ... rimau pun leh pengsan woo

6 December 2011 at 23:38

haha...hengatkn aaron aziz lam ombak rindu jek nanges smpai merah2 bijik mata..

realiti pon serupa eh...kata macho...hihihi

6 December 2011 at 23:49

Jika hati sekeras batu sekalipun, kalau dah kena agen luluhawa kompom berubah jisimnya.

7 December 2011 at 00:01

mesti dalam hati tu takder batu..ada air terjun je kan...damai aje..:)

7 December 2011 at 00:18

Ooo air terjun..sini pulak ada kolam air panas..huhuhuhhuhu

7 December 2011 at 02:13

bila kita rindu seseorang tu... sllu ingt kat dia...mesti dia pun akan rasa yg sama.... naluri sesama manusia kan...

7 December 2011 at 03:18

aah..penah gak ase cmtu..
bila br je tringat kt dia..
then tb2 dia msj ke..call ke..
hehe..

mcm ada cas magnet..

7 December 2011 at 08:43

untuk ingat kat kite x?

7 December 2011 at 09:09

a'ah..betul2...jauh di mata tapi dekat di hati...Sebab tu la orang tu akan ingat kita jgk klu kita ingt dye...hee..

7 December 2011 at 10:20

salam;
bagus juga kalu salin merindui kawan ni..jangan rindu sorang2 pulak..

7 December 2011 at 11:01

sm pon penah alami jugak..mula sm rindu kat seorang sahabat tu..ingat nak kol tp takut gangu dia..tiba dlm 2 minit lepas tu dia lak kol sm...

mungkin yg rapat jew kut leh rasa.

x rindu sm ka?? haha

7 December 2011 at 11:48

@shahrazali

bez kan klau dia ingat kt kita jugak..:)



@Norlida Ramli

hehe...bahagianya..:)

7 December 2011 at 11:54

@dhiera

ingattt...mana boleh tak ingat dhiera..:)



@miss oat

lg bez klau dia tau yg kita pun ingat kt dia..:)

7 December 2011 at 11:58

@yusuflaili(Goku)

salam juga..
kadang2 tuh rindu sorang2 jugak...uhuk!



@Selendang Merah

rindu kat sahabat ker..rindu kat aweks...kehkehkeh..:P

errr...rindu gak la kot...haha

7 December 2011 at 12:03

itu namanya ilmu firasat tu agaknya kalau kita boleh rasa begitu... atau hanya kebetulan... heeee3x...

p/s - Kami selalu teringak nak jengok kawan2x blog bila ada masa lapang...

7 December 2011 at 12:11

pehhh.. klau ilmu firasat leh jadik tok nujum tuh...heheee

7 December 2011 at 12:16

orang kata, kalau macam tu ada chemistry antara dua hati...
ya, wardahbiru pun pernah macam tu, teringat dengan seseorang, baru mahu mesej, dia pula call...
itu orang kata, jodoh...hehehe

7 December 2011 at 14:54

eh eh penah la penahhhhh selalu kottt.. aissshh. memang kerap jgk trjadi. kadang2 baru je trpk tak sebut pun lagi dah mai.. nape ek

7 December 2011 at 14:55

betul2..

adakah kebetulan?heee

7 December 2011 at 15:18

btl2.. talian paling kuat antr mak dan anak..
suami dan isteri..

pernah ibu lady cakap.. time pregnan dan mengidam.. mak x pernh bgth ayh nk makan ape.. tp stp kali mak mengidamm.. pasti ayh akan bw balik makanan tu tanpa perlu dimaklumkan.. kakak pun ckp mcm tu..

7 December 2011 at 15:51

tu la,,pernah jugak,,rindu sangat kat sorang kawan ni..tiba2 dia call pulak..macam ada sesuatu yang menghubungkan perasaan2 kita ni..;)

7 December 2011 at 16:20

pernah juga merasai perasaan spt ini..Suratan / kebetulan.? :D

7 December 2011 at 16:33

boleh jadi macam tu.

tapi tu semua kebetulan je kan. tapi lah kan memang best kalau time kita ingat seseorang dia terus muncul. bahagia! haha. :]

7 December 2011 at 17:11

@.Wardahbiru

kalau ada kimia tuh..maknanya ada jodoh lah tuh...hikhik



@nazirah

nih mesti selalu teringat buah hati nih..shweet...hihi

7 December 2011 at 17:13

@Juliet_iRa~"

kebetulan & mmg dia tngah ingat kat kita pon..:)


@LadyBird

beznye mak lady...bahagia dengar...hihi

7 December 2011 at 17:17

@Anak Wak Mail

yep..dia yg kat sana pun boleh rasa kot...:)


@LiLy @ MumMyQiStInA

memang dah tersurat kot...hihi


@suha

memang sangat bahagia...hehe

7 December 2011 at 18:53

setuju.
macam naluri ni sama je.
hehehe

7 December 2011 at 18:54

xingat sama sy ker??hehehe...
peace.. ^^

7 December 2011 at 22:44

nak rindu kat cik ungu lah. nak tgk cik ungu rindu kite x? hahahha

7 December 2011 at 22:57

hmm memang selalu sangat kena macam nih, bila teringat tetiba muncul.

7 December 2011 at 23:23

comelnya gmbr tuh!

8 December 2011 at 01:42

selalu jugakle jd...hehe
chemistry antara manusie kot ;p

8 December 2011 at 04:05

instinct

8 December 2011 at 04:09

ayie selalu ingat pd cikgu ungu...^__^

8 December 2011 at 10:10

ni memang misteri. sampai sekarang aku tak dapat jawapan lagi

8 December 2011 at 10:41

berkunjung sob..salam blogger
salam kenal dan sukses selalu ..:)

8 December 2011 at 11:14

hari tu teringat kat ungu tetiba ungu comments..hehe..mmg ada cas letrik..hehe..btw tqvm rajin kunjung bals blog akk yg cincai tu :)

hehe . sebab choki rendu choki pom datang . hehe melawat unguu . hehe :)

8 December 2011 at 13:40

kita datang kat sini.... ada rindu kat kita tak? ngeeee~

8 December 2011 at 16:58

aah cantik kan kak awan kat bkt bendera tu...nsb baik x hujan..:)

bestt nt akk g la jalan2..cuti sekolah ni..heee

8 December 2011 at 21:29

@J.Syazwana

naluri sama...sweet..:)




@::Wardatul Shauqah::

kompem lah hengat.. ^_^



@hyz

cuba try test...hahaha

8 December 2011 at 21:39

@eiela
bez la..:)


@Cik tikah
tenkiu dear..:)


@izzahdegreat
ade kimia eh...hihi

8 December 2011 at 21:42

@Fabulous Me
yep..betul tu..:)



@Ayie Abas
sweet...terima kasih ayie..^_^



@afzan
misteri nusantarakah..hikhik

8 December 2011 at 21:47

@Outbound Malang

thanx...salam kenal juga..:)


@Tihara

hehe...mana der cincai..cantik perr...ijau je..
akak pun rajin komen sini..
tenkiulah...muahh..:)

8 December 2011 at 21:51

@::ini belog saya . cinta hati saya::
hehe...muahh la kat choki..hehee..:)


@C.M.A @ CikMoonAdnan
rinduuu kat moon...hehee


@Juliet_iRa~"
tu laa..syok gi jenjalan nih...hehe

9 December 2011 at 00:56

kadang terjadi macam tu jugak kat aie,kebetulan yg tak terduga...:')

9 December 2011 at 08:31

pernah. hahaha
hantar gelombang ye

9 December 2011 at 11:11

slalu ingt unggu violet =)

9 December 2011 at 19:10

pernah gak alami...:)

10 December 2011 at 03:18

its bcoz we are all related melalui subconcious mind..:)

10 December 2011 at 13:43

suratan atau kebetulan..

Allah tu Maha Mengetahui kan kak..hee

:D

sllnya kalo rindu kat org tu, tibe2 je dia msg, call..;p

mcm ada 1 bnda plak y dihantar kat dia..haha

10 December 2011 at 19:24

@aiEz

bez laa...dpt sesuatu yg x diduga...hihi



@♥ p a a n i ♥
gelombang elektrik...kehkehkeh



@ra Nira

thanx dear..
selalu juga ingat ira..^_^

10 December 2011 at 19:26

@Papa Mifz
semua org pernah kot...hihi



@Teenager Housemaid
yep..lagi2 kalau ada hubungan erat kat situ..:)



@Juliet_iRa~"
dah mmg tersurat kot...kehkehh

lagi2 yg ada hubungan jiwa...hihi

12 December 2011 at 15:35

penah rindu kita nih x..?kehkehkeh..:)

12 December 2011 at 20:17

rinduuu sangattt kat lavender..

seb baik dia datang...yey...hikhikhik

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile