topbella

Saturday, December 24, 2011

~Erkkk....Kopak Den!~

"Hooreyyy dapat  6A 2B.."
"ituari akak janji kan....kalau dapat 1A.. 50 hengget...sekarang dapat 6A...maknanya 300 hengget laaa..."
 "yeyyy...mok cik kayo..."

erkkkkk....terer jugak budak nih...habis kopak duit bonus den cenggini...huk!..
 takper2...mintak bayar ansuran lah....hehhehheh..

Hihihi...adik bongsu Ungu dapat 6A 2B aje...Alhamdullilah lah walau pun sekolah kat kampung aje... yang kelilingnya penuh dengan pokok kelapa sawit...

Tapi rasanya tahun depan nak perambat dia duduk kat sekolah asrama pulak...aci tak?...biar belajar berdikari sikit..pastuh bolehlah tingkatkan keyakinan diri sikit...tak ada lah nak duduk bawah ketiak mak aje...

 "Tak nak lah akak... duduk sekolah asrama...nak duduk kat rumah  aje nak jaga mak.."
 "Hek eleh...ko yang jaga mak ke...ke mak yang jaga ko...baju pun mak yang basuhkan.."

Nak mengelak laa tu...heh!

Tengok tu...seronok la kan jadi anak bongsu...manja terlebih...
Akak dia jugak yang banyak kena paw...^_^

                              Elehh...cumil la kunun!

40 comments

24 December 2011 at 00:16

mak aii 1a rm50 banyak gak tu.. bdak2 xleh pegang dit bnyak2..meh nak simpan dalam bank.hehe

24 December 2011 at 00:42

hamboi byknye...cpt adiknye tuntut dgn kadar segera ;)
tahniah buat adik, belajar lg lps ni utk spm pulak ;p

24 December 2011 at 00:46

@Onitsuka_hana

kehkehkeh...tulun simpankan eh...hihi

24 December 2011 at 00:47

@izzahdegreat

dah bayar ansuran dah 100 hengget dulu...huk

24 December 2011 at 02:14

Tahniah buat adik cik ungu..Moga terus cemerlang..^_^

24 December 2011 at 02:28

congratz to your sister! heehhe..abis la pokai akaknye

24 December 2011 at 06:31

best la adik cik ungu tu dpt 300 hengget
btw, tahniah buat adik tu ye :)

24 December 2011 at 09:05

tahniah, bijak dia kan..

24 December 2011 at 09:17

tahniah.untungnye dye dapat duit!

24 December 2011 at 09:35

Tahniahh..

Sweetnyaaa..cakap nak jaga mak.

24 December 2011 at 10:28

duduk kat asrama la best... hoho~

24 December 2011 at 11:32

Tahniah dik, moga suksess terus.
Tak yah dok asrama lah, dok bawak ketiak mak lagi best, sejuk.

24 December 2011 at 12:57

@LiLy @ MumMyQiStInA

tima kasih lily...

mudah2an..:)

24 December 2011 at 12:58

@♥ p a a n i ♥

kompom pokai...kehkehkeh..:P

24 December 2011 at 12:59

@Miss Purple Ungu

seb bek kakak dia baik...hikhikhik

24 December 2011 at 13:00

@Tihara

terima kasih dear..:)

bijak mengepaw...hihi

24 December 2011 at 13:01

@ain farahin

meh nak bagi gak...hehee

24 December 2011 at 13:02

@Cik Sibuk

a'ah...yerr laa teww...^_^

24 December 2011 at 13:04

@Diana

kan..kan.. sekurang2nye boleh jadikn kenangan..

bukan senang nk ada pengalaman duk asrama nih..:)

24 December 2011 at 13:05

@naga

kehkehkeh...melekat kat bawah ketiak mak jek eh..:)

24 December 2011 at 13:50

tahniah untuk adik awak..heeee...mmg kopak lah gamaknya...

24 December 2011 at 15:27

telajak perahu boleh diundur, telajak janji nak bagi rm50 dapat 1A bayar je lah jawabnyer... rm300 je.. pejam mata je bayo... hahaha

24 December 2011 at 18:08

assalam dear...

Ruby dpt strait A...

nk2 duwet jgk...huuhuu

tahniah tuk adek ungu...

pndai cm kakak dia yaaa :)

24 December 2011 at 21:56

waaa..congrt to her....^-^
anywayyy bestnya dapat $$$ hihi

25 December 2011 at 00:25

@hyz
hahaha...gelak la gelak....kehkehkeh..:P

25 December 2011 at 00:26

@cikshaツ
tima kasih...kompem kopak...hehee

25 December 2011 at 00:27

@Ruby Mahabbah Fillah
hihihi...meh nak bagi dwet gak...hehee

25 December 2011 at 00:29

@♛RaRa♛
tenkiu...org yg dpt memang bez..:)

25 December 2011 at 07:17

mcm nie nk jd adk Ungu jugak r... hehehe :)

25 December 2011 at 08:56

hahaha..anak bongsu mmg cengitu..suka mengepaw duit kakak2 nyer..huhuhuhu...


sama mcm adik moon nie haa.. ada jerkk dia duk mengepaw.. suruh belikan nie..belikan tue... bulan 1 dapat bonus.. dia dah siap2 bgtau nak beli itu..beli ini... hahaha kopak laaa =.='

25 December 2011 at 12:18

tahniah dari kami sekeluarga... kena paw utk kebaikan tak pee.... kasi je laaa... haaa3x

25 December 2011 at 12:53

takpela.. sesekali kan... hee..

25 December 2011 at 15:06

waa kak..kopak la akk..haha ;p..

msti akk wat camti sbb nak motivate adik akk kan..sekali btol2 dia dpt..heee :)

25 December 2011 at 15:41

hakhak,,cian akak,,kopak eh,, motivasi intrinsik kat adik,, :P

25 December 2011 at 19:54

@I'm KopiAis23@ FahmiJamal
boleh...boleh...kehkehkeh

25 December 2011 at 20:37

@C.M.A @ CikMoonAdnan
whoaa...nak dpt bonus..nak paw moon gak bole tak...haha

25 December 2011 at 20:40

@Pondok Usang
bukan setakat sekali sekala tuh...
rasa2nya dah berkala2 dah tuh...hehee

25 December 2011 at 20:41

@Juliet_iRa~"
tu la pasal..sekali betul2 dapat daa..
kopakk...haha

25 December 2011 at 20:42

@iszieylyanziy
hihi...lenkali takmo wat lg...haha..

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile