topbella

Friday, December 02, 2011

~Hey Dis....Jangan Lari!..~

Hey Disember..  
jalan perlahan-lahan ya..
jangan lari laju-laju sangat tau..

Azam tahun ni tak habis lagi..
body tak slim lagi ni..
duit tak kumpul lagi..
sofa tak beli lagi..
kereta tak modified lagi..
boipren tak carik lagi...erkkk!!

Eh..sempat lagi kot...
nak perabihkan azam tahun nih..
ada sebulan lagi nih..
relaks laa..
tak payah kalut-kalut..
tak payah semput-semput..
  
Kalau tak sempat..
bawak aje ke tahun depan..
tahun depan tak sempat..
tahun depan punya depan.. huhu

 Selamat melalui hari-hari di penghujung 2011..
Jika tahun ini  penuh dengan jerih perih...
Ingatlah...
Allah tidak akan membiarkan hambaNya menangis..
Cahaya itu ada di hujung sana..
Gapailah...

Chaiyok2.....^_^

               2012 yang dah tak sabar nak menunggu

 



42 comments

2 December 2011 at 14:40

pejam celik je masa berlalu...

2 December 2011 at 14:45

yep aien..jap je dah jumaat..:)

2 December 2011 at 14:49

azam tahun ni nak extent tahun depan la.. haha.. pejam celik, kejap je nak masuk tahun2012..

2 December 2011 at 14:51

huhu..sama la..

2 December 2011 at 14:56

@Fatin Nadia

haha..kompem dh tak sempat..:)



@BCJ

sama jugak...hikhik

2 December 2011 at 15:11

akhir zaman...manusia akan merasa betapa cepatnya masa berlalu

2 December 2011 at 15:12

bulan disember baru jer bermula cikgu ungu....lambat lagi nak tahun depan.

pak we tak cari lagi?...ayie kan ada hehe3

2 December 2011 at 15:19

@khairul

mmg akhir zaman..
amalan tak cukup lagi...huk



@Ayie Abas

kehkehkeh...nak kene serang ngan aweks ayie ni kang...hihii

2 December 2011 at 15:28

Uikkk... dah bulan 12 ni nak kena pikir azam apa pulak ye tahun depan... susah nak pikir azam ni.... yg lama pun belum tercapai lagi...
heee3x

2 December 2011 at 15:56

boipren x jumpa lagi? pe kata wat entry utk "boipren pilihan" ala2 ustazah pilihan. pemenang jd boipren cekgu.. hahaha amacam gud x idea?

2 December 2011 at 15:59

Kejap je masa berlalu..pantas btl kan

2 December 2011 at 16:11

ouh tidak..makin tua rasa..

2 December 2011 at 16:36

@Kazman & Sue

kehkehh...azam lama pong tak lepass..hihi



@hyz

hahaha...giler mantop dia punye idea...hadehh gelak guling2 dh nih...haha

2 December 2011 at 16:57

@abah khalisha

tu laa..cam skang nih..jap je dh petang...:)



@DOMU-KON

sama la..mmg dh tua pun nih...hehe

2 December 2011 at 18:04

Begitu pantas masa berlalu..
Moga azam kita akan tercapai..
Chayok2 cik ungu.. ^_^

2 December 2011 at 18:06

sempat ke nak kejar semua tu?
hihihi...
mg2 sempat.. kalau x sempat sambung thn depan..

2 December 2011 at 18:22

@LiLy @ MumMyQiStInA

moga tercapai azam..Amin..

chaiyok2...hihi



@LadyBird

sebulan mencari cinta..

macam tak sempat jek..

kehkehkeh..:P

2 December 2011 at 19:39

hehehhehehe..tk nk disember nie brllu dgn cpat bab nk buat knngn yg terindah msa 2011 nie..hehhe....ape2pun smoga kak ungu dpt ape yg dihajati..hehheh

2 December 2011 at 19:42

2011 bakal pergi

:)

2 December 2011 at 20:25

hooh kan cpt betul msa berlalu

2 December 2011 at 21:32

Moga kita masih diberi kesempatan dalam menambah amal kebajikan...

2 December 2011 at 22:00

@Kim Hyun Arry

sama2 lah kita mndapt apa yg dihajati...hikhik



@tieykah

dan pasti akan pergi..:)

2 December 2011 at 22:03

@Tihara

yep... tak terasa semuanya dh berlalu..:)


@Wardahbiru

moga masih diberi peluang bernafas olehNYA..:)

2 December 2011 at 23:20

pejam celik, pejam celik dah hampir ke tahun baru...

2 December 2011 at 23:34

mintak2 pejam celik...jgn pejam2 terus sudah..hik

mudah2an dipanjangkn umur & dimurahkn rezeki..:)

3 December 2011 at 00:13

byk yg xcapai jgk...hehee...pelahan2 yek, take ur time ;p

3 December 2011 at 03:21

ayooo..badan kite pun xslim lg ni..cmne?

3 December 2011 at 08:41

tk payah slim la..dah slim apa ^^

3 December 2011 at 10:56

sempat lagi ni..masih ada baki2 hari nak tunaikan azam 2011 :)

3 December 2011 at 11:46

go...go...masa masih ada jom kita tunaikan im[ian...:D

3 December 2011 at 13:02

cepat je masa berlalu kan,,dah ada kt bulan terakhir da

3 December 2011 at 14:38

azam tahun nie dah lepas..hihi pasal awal2 tahun tak pasang azam pun..huhu..apa2 hal pun disember masih ada, hari masih banyak, ada 720 jam lagi..banyak benda boleh buat tue...

3 December 2011 at 14:52

tu la..mcm x prasan je cepat msa berlalu..

alamak taun depan dh meningkat usia..takmoooo

3 December 2011 at 20:39

@izzahdegr

rasa2nya tertake byk time dh nih...hihi



@♥ p a a n i ♥

camne..makan aje laa...heee

3 December 2011 at 20:43

@yana-feehily

dah tak slim blik dh nih...huhu



@afzalsukasuki

sempat lg kot..chaiyok2..:)

3 December 2011 at 20:46

@Selendang Merah

go..go...:)..suka dengar..hihi
semangat2..:)


@iszieylyanziy

yep..kejap aje dah sampai sini..:)

4 December 2011 at 01:18

azam dan cita2 sama kan?? nak tukar hp...heheh

jemput baca (",)
hadiah untuk sahabat - mata yang indah

4 December 2011 at 11:24

papa mifz skrg malas nak set2 azam..biaso nyer tak tercapai...haha

4 December 2011 at 16:14

da cukup slim da 2...heee...
cpt3...2012 in coming...heee...
gudbye 2011...thn yg plg indah...dn mudh2 mikn indh lg...heee^^

5 December 2011 at 02:43

yup.
rasa mcm cepat masa berlalu ^^

6 December 2011 at 15:52

thanx dears sudi komen...

moga impian kita semua tercapai..

keindahan itu juga milik kita semua..:)

12 December 2011 at 15:38

cpat sja masa nak tgglkan kita....
azam baru..?
nak kena muhasabah kjap pk nak buat azam apa....hee;;

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile