topbella

Monday, November 28, 2011

~Saya Suka Tengok Awak Senyum!~


 "Incik kucen...Incik Kucen...saya suka la tengok awak senyum".....ngeeeee
                               
Melihat awak tersenyum membuatkan saya tersenyum...eceh!
Senyumanmu lah yang selalu ku nanti...eceh lagi.. :P
 
 Senyumlah..
 biar pun dirimu diusung duka
Senyumlah..
biar duka itu sirna dari hatimu
Senyumlah...
Kerana itu ketabahanmu..
Senyumlah..
kerana Allah sentiasa menyayangimu

Apabila tersenyum kita akan menjadi lebih positif dan menceriakan orang lain.
Senyuman mampu menjadi penawar kepada hati yang sendu dan pilu.

Ia juga mampu menyejukkan hati yang sedang marah.
Dengan senyuman juga boleh mencipta ikatan...
Mencipta persahabatan..
  

Manisnya senyuman anda.....^_^

44 comments

28 November 2011 at 10:58

(^_____^) sedekah.

28 November 2011 at 11:12

kdg2 takde mod nak sinyumm kan..heheh ..tengah cenyom nih :)

28 November 2011 at 11:29

@Eein Azryn

sedekah dpt pahala pulak tu...^___^



@Tihara

hihi...senyum balik.. ^___^

28 November 2011 at 11:55

kucing senyum pun boleh menenangkan jiwa kita kan....

28 November 2011 at 11:58

Senyum itu satu sedekah..
Senyum..tak perlu kata apa2.. ^^

28 November 2011 at 12:04

@Kazman & Sue

kucing senyum ikhlas...hik




@LiLy @ MumMyQiStInA

yep...senyum bagi comey...hihi

28 November 2011 at 12:17

yaa... betul tu... kucing senyum ikhlas...nak2x kalau bagi makan dia kenyang terus senyum sambil mengeselkan badan dia kat kaki kita....haaa3x

28 November 2011 at 12:37

kehkehh...kira senyum ada makna gak tuu...haha

28 November 2011 at 12:56

kucing saya nama Chibi taw

Keh Keh

28 November 2011 at 13:05

kucin saya pulak nama gendut...akakaka.

28 November 2011 at 13:50

tak boleh nak senyum hari ni..
serba tak kena je rasa..
huh!!

28 November 2011 at 14:27

senyum,,tak pelu kata apa apa! ::))))

28 November 2011 at 14:37

@diana

awat ni akak...

try senyum sat..

haa kan comeyy...ngeee



@iszieylyanziy

senyum manyak2....:):):):)

28 November 2011 at 15:39

kalau tak de wang ringgit dan harta...dengan senyum pun leh buat pahala...betata indahnya ISLAM itu...

28 November 2011 at 15:45

Rasta tumpang promote blog rasta yang baru.....post terbaru tentang Dunia classic rasta sudilah kiranya singgah..
Adakah air Kita selamat..?
Thanks visit my blog....
Spana Rasta Dah Jumpe...huhuhuhuhuhu

28 November 2011 at 16:19

patut laa ayie tgok cikgu ungu selalu tersenyum...manis pulak tu...

28 November 2011 at 16:41

@rasta

iyer...Islam itu mudah dan indah..:)



@AYIE ABAS

heheee....tengah tersenyum nih...^___^

28 November 2011 at 17:44

senyum tak perlu kata apa2..

28 November 2011 at 18:26

@hyz

tenyum bg tambah encem..:p

28 November 2011 at 18:36

saya tengah senyumm..nampak tak..;p

28 November 2011 at 18:50

kehkehkeh....saya tengah sengeh...kompem tak nampak...hihi..:P

28 November 2011 at 21:33

senyum itu satu sedekah..:)

28 November 2011 at 23:43

bace ini sambil tersenyum....kehkeh nak gelak sekali lah ~~~ weee

29 November 2011 at 00:32

@Papa Mifz

senyum itu membahagiakan..:)


@izzahdegreat

sonok tengok orang gelak...kehkehkeh..:)

29 November 2011 at 00:32

susah nk senym tgh sedih :(

29 November 2011 at 00:51

@Cik tikah

naper cedey dear..:(

xmo cedeh2 eh..:)

29 November 2011 at 05:15

ololo comeinyer senyum tdo sambil senyum...

29 November 2011 at 07:25

nak senyum jugak kt cni! (^__^)

29 November 2011 at 07:40

snyum,xperlu kata apa2..heheh

29 November 2011 at 07:40

snyum,xperlu kata apa2..heheh

29 November 2011 at 08:08

aku baca jer entry nie trus tersenyum plak..heheh ty cikgu

29 November 2011 at 09:42

salam;
Org yang mati sambil senyum adalah org yg bahagia sepanjang hidupnya...

29 November 2011 at 09:57

Salam ziarah,

Betoi tu...senyum jugak adalah satu sedekah..

29 November 2011 at 09:59

@lizz

suka tengok baby tido sambil tenyum..

kita pun ikut senyum skali..:)

29 November 2011 at 10:02

@* NOOR ANIDA *
yep...xyah ckp byk pun...senyum jek..:)



@DinBlues
nampak dah tu...tengah tenyum..kehkehkeh

29 November 2011 at 10:05

@yusuflaili(Goku)

salam juga..

mudah2an kita tergolong dlm golongan org yg beriman..:)


@Ros

hai ros..

yep...dpt pahala lg..:)

29 November 2011 at 10:47

:)
(..enough said..)

29 November 2011 at 11:55

saya paling takut kucing.haha

29 November 2011 at 12:52

comel nye inchik kucin..geram..cubt pipi kang..(^_^)

29 November 2011 at 14:58

comei nya dia senyum

29 November 2011 at 16:11

dengan senyuman..mampu membawa kita ke arah lebih +ve dan mengurangkan yg -ve..

29 November 2011 at 18:04

jom kite senyum.. walaupun sengsara sekurang2nya kita tidak meng'sengsarakan' org lain dengan kemasaman kita :D..

29 November 2011 at 19:25

senyum sampai dahi...heheh

jom skodeng..
diari Mia

30 November 2011 at 00:42

comelnya dia senyum..hee

:)

senyum tak perlu kata apa2..heee

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile