topbella

Thursday, November 03, 2011

~Ku Tahu Kau Mahu Ada di Hati..~

Errr...jiwang berkarat la pulak tajuk nih...

 Memang setiap insan mahu dikasihi dan disayangi...

seorang anak mahu kan kasih sayang ibu bapa dan keluarga..
seorang isteri mahukan kasih sayang seorang suami..

 kekasih hati mahukan kasih sayang si  buah hati..
 kawan mahukan kasih sayang dari sahabatnya..

 errkk...sebenarnya apa motif entry nih eh...

 motifnya.... hargailah seseorang yang kita sayangi...selagi dia masih ada....
selagi dia masih ada di samping kita...^_^

Cian kat kucin nih....xper2 awak...saya aderr...hikhik

54 comments

3 November 2011 at 09:59

setuju..

hargailah insan2 di sekeliling kita...

3 November 2011 at 10:00

betul tue cikgu..sayangi dan kasihi mereka seadanya kerana apabila mereka dijemput 'pulang', tidak akan ada lagi kasih dan sayang yang tinggal untuk kita berikan..hanya kenangan dan ingatan sahaja kekal buat selamanya..

huhu..harap2 tak salah eja atau salah maksud..:D

3 November 2011 at 10:00

ayie mahu MENGHARGAI ungu sebagai rakan blogger yg SETIA (?)...ermmm..

3 November 2011 at 10:52

betul... setuju... sokong... hehe =]=]=]

3 November 2011 at 10:59

tema minggu ini

err..errr...

minggu jiwang hikhikhik

3 November 2011 at 11:01

salam;
mengasih dan dikasih antara sesama, adalah penawar segala sengketa didunia.

3 November 2011 at 11:03

betul2..sayangi mereka selagi masih ada..

3 November 2011 at 11:40

jum sayang-manyayang... ehek! :)

3 November 2011 at 11:54

btul,hargailah sblum trlmbt.
jom syg menyayang tp biarlah kena pada tempatnya

3 November 2011 at 12:02

@~ yus ~

yep...sayangilah org di sekeliling kita..:)


@DinBlues
eh betul dah ejaan tuh...peksa dah boleh dpt A dh nih...hihi..:P

iyer...biasanye bila dh hilang bru nk terkenang2...huhu

3 November 2011 at 12:09

@Ayie Abas
terima kasih ayie kerana sudi menghargai ungu...:)



@ahmoi_chanteq
tenkiu cayang..:)

3 November 2011 at 12:11

@oyuki
sakan jiwang...kehkehh



@yusuflaili
salam juga..

yer...baru lah dunia boleh aman...sengketa & peperangan pun tak akan terjadi..:)

3 November 2011 at 12:15

@LiLy @ MumMyQiStInA
sokong lily pulak...kihkih


@mizmarmalade
jommmm kita sayang...hihi


@cikji
sayang biarlah berpada2...nnti ada pulak yg kecewa..:)

3 November 2011 at 14:00

InsyaAllah.. Thx for remind. :)

3 November 2011 at 14:23

kucen lak yang jdik mngsa..pdhal tuan kucen ngah merindui sesorg kan..kn3??hehe

3 November 2011 at 14:42

cute la kucin tu

3 November 2011 at 16:11

kalau dah tak ada macam mana??hehe

3 November 2011 at 18:46

alooo comelnya kucing tu..;p

ira pon ada kat sini..hee

3 November 2011 at 20:08

entri neh buat ct tmbh sedih :(

3 November 2011 at 20:40

betul2..hargaila sementara mereka masih ada... :)

3 November 2011 at 20:47

betul tu!
hargailah selagi mereka ade
bila dh takde

menanges tak berlagu la jawabnya

3 November 2011 at 22:50

family tu yang paling penting.. kadang2 dgn ayah n ibu kasar... pastu wat do no je bila mereka perlukan kasih syg dan gurauan dari anak2.

ha satu masa nantie sekiranya mereka dah tiada. baru anda tahu! uwaaaaaa. sedih..

3 November 2011 at 22:58

dengan seiklas hati...

3 November 2011 at 23:00

entry ni buat sy tak sabar nak balik rumah. huu. rindu kat family :'(

3 November 2011 at 23:46

setuju~! sayangi n hargai insan2 di sekeliling kita.. =) terutama ibu n bapa.

4 November 2011 at 00:22

ehem2 :)
hehe..ble lg?

4 November 2011 at 07:47

@Fabulous Me
sama2 lah kita dear..:)


@chiLleD...!!
windu nk balik kmpung nk mamam ketupat raya nih...hihiii


@khairul
kucin tuh ckp tenkiu...:P

4 November 2011 at 09:32

ok, hari esok nak balik kg. nak jumpa org tua kat kg!

4 November 2011 at 11:11

@Anak Wak Mail
x dapek den nk nolong...ngeee


@Juliet_iRa~"
tengok tuh kucin...ira pun ada....hihi



@ctk
ct cayang...jgn sedey eh...:)

4 November 2011 at 11:15

@bukan retis
yup...sokong jugak..:)


@Lea Isnawi
yep...xguna dh nanges..:)


@syahirooAhmad
xmo bukan hati mak ayah sakit...huhu

4 November 2011 at 11:51

@Daddylicious
yer...dengan hati yg tulus..:)


@cikwahidaidris
sama ler...nak balik kampunggg...huk

4 November 2011 at 11:54

@aiNa yaZiD
iyer...selagi mereka masih ada..:)



@budak
uhuk..uhuk...terbatuk pulak..:P



@afzan
nak balik kampung malam nih...yeyy..:)

4 November 2011 at 13:14

sayangilah mereka yg duk depan kita, jgn sibuk nak cari yg lain @membanding2kan. anggap je diorang tu la satu2 nya yg kita ada.=)

4 November 2011 at 13:26

thanx sha...yg depan mata kita itu lah yg terbaik utk kita sebenarnya...:)

4 November 2011 at 16:59

betul..sangat3 setuju..nt dah takde baru lah nak nyesal kan

4 November 2011 at 18:00

@Tihara

mcm tu laa..biasanye bila dah takde baru nak terkenang2...:)

4 November 2011 at 18:38

sentap betul orang yg tak hargai kasih sayang kita :(

4 November 2011 at 18:44

@sis92

sayang dari jauh aje laa...:)

4 November 2011 at 18:45

menghargai orang yang menghargai kita..

4 November 2011 at 19:15

@hyz

iyer...utk org yg menghargai kita..

kalau tak menghargai pun tak apa laa..asal bahagia...hik..:)

5 November 2011 at 06:37

belajar dari kesilapan lalu UV.. pasti kita akan lebih menghargai.. =)

5 November 2011 at 18:40

Cikgu,,cikgu,

Dalam bab kasih sayang ni, kita haruslah saling memberi, bukan saling meminta, betulkan cikgu? Sebabnya bila kita meminta kita tak akan puas hati tapi bila kita memberi walau sekelumit, kita akan puas. Itulah kebahagian kerana sifat memberi itulah kekuatan seorang manusia.
Salam Aidiladha cikgu, moga sama mendapat rahmat.

6 November 2011 at 01:25

selamat hari raya Aidil Adha dari kami sekeluarga...........

kucing tu sayang la kalau buat korban... haaaa3x

6 November 2011 at 06:07

greater eid to u andd your family

7 November 2011 at 14:53

kucing tu cute la ungu~

salam aidiladha ye ungu!

8 November 2011 at 01:38

xsedih..menitis air mte je...hihi..salam aidiladha cikgu ungu :)

8 November 2011 at 09:31

tul 2.. jgn nyesal kemudian ari,dh xde dpn mte bru nk hrgai.. dh t'lmbt kn cm 2?

8 November 2011 at 14:49

@Pondok Usang

iyer...hargai sebelum ianya hilang..:)


@naga

yup...perlu memberi dengan ikhlas tanpa perlu dibalas...

salam aidiladha juga...:)

8 November 2011 at 14:52

@Kazman & Sue

kehkehkeh...jgn dibuat korban kucin tuh...hihi

salam aidiladha..:)


@thehootingmind

thanx...u 2...take care..:)

8 November 2011 at 14:57

@dhiera

salam aidiladha dhiera...:)


@ctk

ala ct cayang..jangan la nanges..cedey ar...hepi2 je k..

salam aidiladha..:)


@Rihan

selalunye dh trlambat baru nk menyesal...huhu

9 November 2011 at 10:47

bila dah tak ada, baru tercari cari.. so hargai lah mereka itu ;)

9 November 2011 at 14:30

@fiQ'Ra

iyer...buat apa nak kenang2 org yg jauh...hargailah yg di depan mata tuh..:)

11 March 2012 at 07:52

Hi salam ziarah..

19 January 2013 at 12:08

artikelnya keren banget, sangat berkualitas

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile