topbella

Friday, October 07, 2011

~Sudah-Sudah Laa....~

Sudah-sudah laa...fikir pasal si dia tuh...
Sudah-sudah la mengadap fesbuk dia hari-hari..
Sudah-sudah la skodeng blog dia...

Walau pun kau ada sejuta cinta untuk dia..
Kalau itu sudah suratannya...
Terimalah dengan redha...
 Doakan saja si dia bahagia..

Anggap saja semalam itu memori..
yang hanya hadir dalam mimpi..
dan terus  hilang dibuai angin pagi...

 Jangan ikutkan hati sangat...
 Ikut hati mati...
 Ikut rasa binasa..

 Segala yang berlaku..
 Tersembunyi rahsia di sebaliknya..
 Fikir-fikirkanlah...

*jangan sedey2 lagi eh... ^_^

pesanan penaja:  sudah-sudah lahhh....aderrr paham.. :p

46 comments

6 October 2011 at 22:28

ok, fine! tengah sentap la tuh
eheehe :)

6 October 2011 at 22:29

haha...adehhh..:p

6 October 2011 at 23:00

ye baik. sudah~

*sambil view fb n blog dia*

lol..
ye.. hidup mesti diteruskan..
optimis tak?
wee~

:)

6 October 2011 at 23:21

kita mesti optimis...jangan pesimis...yes!..:)

7 October 2011 at 00:11

pasti ada hikmah disetiap apa yg berlaku tu.. ^_^

7 October 2011 at 00:16

xtido agi lily..

yup...Allah tidak mnjadikn sesuatu itu hanya sia2..:)

7 October 2011 at 00:24

redha dengan apa yg berlaku :0

7 October 2011 at 08:39

Salam;
berundur bukan ertinya kalah.

7 October 2011 at 08:44

@fiqah

redha dgn ketentuaNya..:)





@yusuflaili

salam juga...

tidak sekali2 menyerah..:)

7 October 2011 at 09:00

cikgu..bagi la ruang pada org lain pulak.cuba bagi peluang..sy tau mesti ada yg menanti kat luar sana :)

*kalau susah2 sy pon boleh :P

7 October 2011 at 09:10

@afzalsukasuki

haha....wat susah2 jekk..:P

7 October 2011 at 10:35

ada yg lebih baik menunggu :)

eh, kite pon hadapi bnde yg same. pernah hadapi & now trying to move on

7 October 2011 at 11:20

@me | is | aku


hidup mesti diteruskan..hikhik

7 October 2011 at 11:47

assalam syg...npa nie yunk....

aty tgh menagiz eyh....

cestory kt Ruby....

7 October 2011 at 12:15

ye, sudah2 laa...tak perlu toleh ke belakang lagi... move on okeyh! =)

7 October 2011 at 12:23

sabar yer miss ungu.. sesorang sdg menanti anda di luar sana.. :).. yg telah ditakdirkan untuk miss ungu..

7 October 2011 at 13:40

@Pure Mahabbah Fillah

w'salam dear..

xder ape2 lah...hihihi

take care eh..:)

7 October 2011 at 13:42

@cindhadahniea

wokeyy...pandang depan..:)




@LadyBird

manisnyee stetmen tuh..:)

7 October 2011 at 14:46

tuhan punya perancangan yang lebih baik dengan takdir kamo. mungkin derita sekarang bermulanya kebahagiaan...

7 October 2011 at 15:13

yep.
dh berhenti view dh pun.
hehe

7 October 2011 at 15:16

@hyz

Allah Maha Mengetahui..:)




@budakijaupendek

haha..klazzz..:p

7 October 2011 at 15:16

buat apa menyiksa diri ??
sudah2 la..

7 October 2011 at 15:18

@diana

haha...tak reti2...:p

7 October 2011 at 18:18

yang terbaik pasti akan tiba :)

sabar lah . hidop mesti diteruskan . pasti akan ada yang terbaik buat kamu syg :)

7 October 2011 at 21:00

@yen(toka ziizokukuto)

yg terbaik tuk kita semua..InsyaAllah..



@::ini belog saya . cinta hati saya::

tenkiu dear..:)

7 October 2011 at 21:00

@yen(toka ziizokukuto)

yg terbaik tuk kita semua..InsyaAllah..



@::ini belog saya . cinta hati saya::

tenkiu dear..:)

7 October 2011 at 21:30

sentap seyhhh :)

7 October 2011 at 22:23

sentak mak nak......b'undur bkn b'erti kalah

8 October 2011 at 04:12

kalau x sudah2..hehe

8 October 2011 at 08:59

Kesudahan sudah yang harus diterima..

8 October 2011 at 10:48

@Mish eika

haha..menyentap plak..:P




@stellaizz

yup...jangan menyerah..:)

8 October 2011 at 10:50

@Nizam Ijam

hehe..xdapek den nk nolong..




@Iwanski

diterima dgn redha..:)

8 October 2011 at 11:38

cinta muka buku...? hurmmm..

8 October 2011 at 12:24

Moga Allah pelihara cinta itu..
pernah baca tak,kalau kita simpan cinta itu (pelihara ia baik2)
Insya-Allah jika dia adalah yg terbaik untuk kita,Allah akan pertemukan jua suatu hari nanti...
betulkan saya jika trsalah:)

8 October 2011 at 13:15

@AYIE ABAS

dr fesbuk turun ke hati ke..erkk





@Syazwana Mohd Zulkifeli

ye syaz...jika dia mmg ditakdirkn utk kita..dia akan kembali..

ttp jika tidak..maknanya Allah tidak izinkan...Allah lebih Maha Mengetahui..

8 October 2011 at 16:26

tadi kata dah sudah.. x sudah lagi ke? :D..
hihi~

8 October 2011 at 19:02

@LadyBird

haha..wat perabih beras jek...hihi

8 October 2011 at 21:40

ha...sudah2...
idup perlu diteruskan...

teruskan pejuangan ungu dlam nak lupkan si dia..:P

8 October 2011 at 23:02

alamak..ct terasalah...hehe


ok ct, sudah2 lah yeeee...huhuhu

9 October 2011 at 00:22

yelah2, sudah lah ni..hehe

9 October 2011 at 07:34

sudah2 lah tu...heheh..nice..

9 October 2011 at 11:55

ada hikmah di sebalik semua yang terjadi..nice entry

JUM JOIN GIVEAWAY KAMI :)

9 October 2011 at 11:57

dah dah la... benda yg lepas usah dikenang

11 October 2011 at 16:10

keep on for future

12 October 2011 at 17:40

hahah...sempoi la korang...udah..hihi

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile