topbella

Tuesday, October 25, 2011

~Mulut Jahat...Hati Baik Apa!..~

 "e'eh suka hati aku laa nak cakap apa pun...
hang tau tak...mulut aku aje jahat.. hati aku baik taw!..."

Erkkk...ada ke patut...boleh pulak cakap macam tuh...
kalau mulut dah jahat macam mana pulak hati nak baik...

bukan apa yang dituturkan tu datangnya dari hati kerrrrrr...
kompius!..huhu

 kerana pulut santan binasa..
 kerana mulut badan binasa..
 hah...kan tak pasal2 kuar bidalan dah...heh!


Hmmm...malas la nak sentap-sentap ngan dorang nih...
tak kuasa den...
daripada layan dorang nih baik layan nasi kandar nih....
yummmyy!...

  Ini ialah nasi kandar Pelita...memang sedap...sehingga menjilat jari...jemput makan...yummy!

54 comments

24 October 2011 at 13:18

ungu...daripada layan org mcm tu lebih baik layan buat entry lagi best...setuju tak dgn ayie...? hehe

24 October 2011 at 13:21

Yummy.. dr layan org mcm tu baik sabar menunggu pizza hut delivery ni. Haha

btw, lama gla kot xmkn nasi kandar. terliuqnya.

24 October 2011 at 13:41

Pelita kt mana tu ?

24 October 2011 at 13:48

aduh lapo.. nasi kandaq!

24 October 2011 at 14:04

haha. kalau hati jahat, mulut pun jahat la. nasi kandar, yummy!!

24 October 2011 at 14:09

aah..xphm dgn segelintir org cmtu...mulut jaat tp ati baik?errr...

24 October 2011 at 14:14

pelita memang sedap la,,terjilat2 jari kalau p makan kat pelita

24 October 2011 at 14:26

nasi kandar pelita,,,macam selalu pergi je tempat tuh heheh :),,bolelah belanja ni,,hehe

24 October 2011 at 14:33

@AYIE ABAS
yup sokong 100%...hikhik

@Hana Soffelia
whoaa...mamam pizza eh ari nih..bez2..hihi

24 October 2011 at 14:34

@khairul
pelita kat tesco penang..hihihi

@Fabulous Me
meh nah belanje...heheh

24 October 2011 at 14:36

@Eein Azryn
haha...taw takpe..:)

@bukan retis
err...mmg xpaham...huhu

24 October 2011 at 14:38

@iszieylyanziy
kene mamam ngan tangan baru bez...jgn ngan sudu...rugi..:)

@yen(toka ziizokukuto)
meh mai sini nak blanja...haha

24 October 2011 at 14:55

Salam;
betul tu..baik buat entri bagi kami baca bolehlah aku komen..tangan aku gatal nak komen ni...Nasi kandar satu...lalu meniuptiup bangsi!!!!

24 October 2011 at 15:04

@yusuflaili
salam gak..

haha..buat entry ada gak pekdahnye..hihi

nasi kandar satu...nasik kasi lebey...haha

24 October 2011 at 15:41

mulut jahat = hati jahat

24 October 2011 at 16:12

sapa kah org tu? :D

Daripada layan org macam tu..lebih baik layan nasi kandar tu..nampak sedap.. ;)

24 October 2011 at 16:21

@missteh
kehkehh...ade sama dengan tuh..:)

@LiLy @ MumMyQiStInA said...
haha...layan nasik kandar ade gak pekdahnye..hihi

24 October 2011 at 16:48

nasi kandar...~! layan...hehehee. setuju2 kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa. cik ungu violet, ignore aje org macam tuu. =)

24 October 2011 at 17:11

@aiNa yaZiD
yer..jangan layan sgt owang camtuh...
layan nasik kandar lg bagus..hikhik

24 October 2011 at 17:59

jom layan nasik kandaq sampai mengantuk.
hehheh

24 October 2011 at 18:40

nasi kandar..makanan yang mas masih tak teringgin lagi nak makan.ha3.nasi goreng tetap POOOjaaan hati ku..ha3

24 October 2011 at 18:55

Ungu, ayat camtu standard untuk mengcovet diri sendiri...

24 October 2011 at 19:29

mcm x kena je bidalan tu... bukan kerana pulut santan binasa ke? hahah

24 October 2011 at 20:46

@diana
pas makan mmg mengantuk punyer...hihih


@MaYa MustWany
haha...punyalah banyak dia punye OOOO...:P

24 October 2011 at 20:48

@White_roses
yup....biasanye dia aje yg nk menang...huhu


@hyz
baik chegu...hahhah..

24 October 2011 at 20:53

ahhh...bestnyerrrrrr nasi tu...:D

24 October 2011 at 21:48

nasi kandaq pelita... pergghh.. sedapnya! :)

24 October 2011 at 21:51

new here :)

kalau mulut dah jahat, hatinya pun jahat. dr. fadzilah kamsah pernah sebut kalau tak silap la kan. :D

25 October 2011 at 03:05

apa ni...tunjuk2 makanan neh...hahaha...nyum nyum nyum!!!...nti ungu blnja taw..xprnah try lg..hihi :D


p/s : ct sokong, mne ade mulut jaat aty baik..pelik tul org cmtuh..haha

25 October 2011 at 08:27

@KUKUMALU
mamam nasik mmg bez...haha


@Syakirah
kehkehh...meh nak belanje..:)

25 October 2011 at 08:29

@tyra uyura
pandainyer adik comey nih..:)


@CTK
jelezz sebenornye...asik ct je yg tayang makanan...haha

25 October 2011 at 09:09

uik? de gk ke cm 2? he3.. mmg konpius laa,hik3.. tp mmg tul,pe yg kte ckp 2 kn dtg nye dr ati.. tp.. de gk,ati len.. mulut len..

25 October 2011 at 10:40

xsker org mulut laser...sbb alin ni cepat sentap.hi3

25 October 2011 at 10:42

tingin plak tengok nasi kandaq tu . hehe btw kalau mulut jahat mesti hati pun jahat kan . hihi :)

25 October 2011 at 11:15

meriah pinggan ungu...

25 October 2011 at 11:18

yeay! ada orang nak belanja makan...

25 October 2011 at 11:30

@Rihan
yup...kadang2 kita ckp sbb nk amik hati..tu xper la coz ckp yg baik2 je...huhu


@aleen aiden
lazer dia balik amacam...huhu

25 October 2011 at 12:23

@Min ♥
tingin jgn xtingin...haha..

iyer..lidah lebih brbisa dr sebilah pedang...huhu


@dhiera
haha... penuh xhengat


@Syakirah
yeyyyy gak...haha..:P

25 October 2011 at 12:24

hahha...penah gak jumpak manusia macam ni...:D

25 October 2011 at 12:27

@My SweetPea

penah gak eh...sukati je nk melazer org kan...huhu

25 October 2011 at 13:04

dalam dunia mmg banyak perangai orang yg menjengkelkan

yg penting hati mesti mau baik lalala :)

25 October 2011 at 14:42

pedulikan mulot org..pedulikan mulot kita yg lapo ni..lapo nye tgk nasik kandaq..sedap aihh ;)

25 October 2011 at 15:29

Betul. Yang lahir dari mulut tu lahir dari hati sementara otak untuk menapis.

25 October 2011 at 22:11

kalau mulut busuk pasti hatinye busuk jugak kan?

26 October 2011 at 00:50

sy xpenah rasa nasi kandar pelita..n9 xada kot...hehe

26 October 2011 at 05:59

hahahaha...lOrh..kak ungu jeles...tp mknan ct cm xnaik selera je, hnye makanan biase :D

26 October 2011 at 16:15

kalau mulut jahat ati baik pun tak guna...nampak sangat mulut dan ati tue tak serasi..biasanya ati yang baik akan menampakkan budi bicara yang baik..

p/s kalau aku, jumpa mulut tak baik aku bagi berkicap jer mulut tue..huhu ganas

26 October 2011 at 16:27

@sis92
hati mau baik...barulh x mnjengkelkn..hihi


@Tihara
haha..mamam nasik lg bez...hihi


@naga
yup...klau ikut hati sgt nnti mati...so otak kene fikir la..:)

26 October 2011 at 16:30

@LadyBird
selalunye camtu lah..huhu


@Jasman
haha..suh dia wat blog dulu lah..:P

26 October 2011 at 16:33

@ctk
eleh yg besa2 tu yg bg terliuq taw..:P


@DinBlues
kira ok per buh kicap..nk ganas agi sumbat je ngan cili..huhu

26 October 2011 at 17:08

bestny tgk nasi kandar ru
mintak skit leh :)

27 October 2011 at 05:24

@Miss Purple Ungu
jom nak blanja...hihi

27 October 2011 at 14:20

sodapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~

27 October 2011 at 15:49

@Cik tikah

mmg sodappppp...kehkehh

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile