topbella

Tuesday, August 16, 2011

~Kau Di Hatiku....Wah!~



Kau memang selalu di hatiku!
Hari ini kita membina  hubungan silaturrahim hanya dengan di hujung jari....Ia diteguhkan lagi dengan sikap kerjasama...saling bantu-membantu...prihatin dan kasih sayang...

Ungu bertuah mempunyai kawan-kawan blogger yang sudi menjengah ke Blog Ungu Violet D'Hearty yang tidak seberapa ini....juga kepada 'silent reader'.....terima kasih dari hati yang tulus ikhlas!

Kalau boleh nak belanja kawan-kawan semua...

Tapi Ungu baru aje letak tabung kat tepi tuh...erkk!

Mintak-mintak tabung nih ada isi..bolehlah belanja kawan-kawan....hikhikhik... ^_^


23 comments

15 August 2011 at 11:21

baru letak ker?

ok, dh klik dh =)

15 August 2011 at 11:26

hehee...maceh2... cayang lea...hihi

15 August 2011 at 11:40

wah...semoga isi ye sentiasa bertambah~ weee.
seronok2

15 August 2011 at 11:48

weeee..... klik mgklik mmbawa bahagia...hihihh

15 August 2011 at 12:01

tabung g umrah ke??hehe t aku klik k

15 August 2011 at 12:06

kwang3...hihihi....

maceh2...ungu klik blik taw..:)

15 August 2011 at 13:26

Sham's Exora VIP.http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/shams-exora-vip-concept.html

15 August 2011 at 14:46

Baru letak ye..
Moga cepat berisi.. ;)

15 August 2011 at 15:11

hihi...moga2 kita sume murah rezeki...Amin!

15 August 2011 at 16:59

Salam;
tak lama lagi penuhn tabung tu...

15 August 2011 at 17:05

assalam..ungu pntg ke kita bubuh tabung 2..hihii

15 August 2011 at 17:05

Salam ziarah, pi kabor? Semog cepat penuh tabung tuh!

15 August 2011 at 17:40

aku lapo..nk ckit duit dlm tu leh?sdekah...hihihi

15 August 2011 at 18:14

hihi
tggu tawaran untuk dibelanja. haha

16 August 2011 at 07:48

@yusuf laili...
salam gak...hihi...Amin



@ruby...
wsalam ruby...

saje jer...test market...hikhik

16 August 2011 at 07:51

@Moh Kembara...
kabor baik...sama2lh kita...hihi


@aku..
haha...hambik lah...bru bape seng je tuh..hihi


@ijau...
bleh2...no hal punyerr..hihi

16 August 2011 at 11:10

ckit2 lma2 jd bukit:)

16 August 2011 at 12:03

hihih...betoi2...:)

16 August 2011 at 12:58

congrate ya dh 500 lebey dh folower dia..hiii

16 August 2011 at 13:21

hihihih....maceh2...

16 August 2011 at 21:25

walaupun blog saya takde iklan, tapi saya nak klik iklan anda.
hee :)
selamat berpuasa.
saya reader baru blog anda.
suka baca penulisan anda. :)

16 August 2011 at 21:56

hai Hush...

terima kasih dear sudi jenguk blog tak seberapa nih...:)

selamat berpuasa...take care k..

19 January 2013 at 12:09

artikelnya keren banget, sangat berkualitas

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile