topbella

Thursday, June 02, 2011

~BaJu MeLaYu HiJau SeRinDiT...~

Bila jenjalan sorang2 kat shopping kompleks...aku suka masuk kedai buku nih...dah puas aku belek2 buku kat Popular nih...yg aku rasa merangkap library gak lah...sebab aku tengok dorang nih dengan selambanya duduk bersila lagi baca buku...

Sempatlah aku sambar satu novel nih...tajuk dia 'BaJu MeLaYu HiJau SeRinDiT'....ditulis dalam bahasa yg segar dengan gaya yg memikat...jalan ceritanya pun sentiasa manis...semanis tajuknya...

Kadang2 terfikir gak..kenapa orang suka baca novel...pada aku...aku boleh rasa free drp dunia luar sekejap...kadang2 watak dalam novel tuh sendiri boleh memberikan kita semangat....hmmm...tentu saja semangat yang positif untuk menjadi insan yang lebih baik dari semalam...^_^




" Dia ibarat seperti orang yang sedang berjalan di lantai dapur selepas ada pinggan pecah...harus berhati-hati dia....kerana kaca yang tak nampak dek mata itu boleh melukakan kakinya...."

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile