topbella

Saturday, June 11, 2011

~Aku @ Kampung (Part 1)

" akak...ni pokok apa ar?..." tanya adik aku dengan muka selamba badak dia..." ishh..ngko nih...tu pun tak tau ke...ni kan pokok getah"...jawab aku agak kompius bila adik aku pun dah tak kenal pokok getah camner...

nak kata budak bandar...duduk kat felda...tapi felda kelapa sawit lerrr....

patut pun bila balik kampung arwah tok ngan nenek yang ada pokok getah.... pokok getah pun  dah tak tau rupa bentuk dia camner....ish3... 

posing ngan pokok getah


adik aku..




Myspace Lover Letter

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile