topbella

Saturday, June 04, 2011

~Apabila Semuanya Tak Menjadi...~

Sebelum  keluar rumah...dalam kepala nih dah rancang macam2...(mestilah kene wat perancangan kan...barulah teratur sket idup nih)....ari nih nak gi seberang jambatan bawak keta yg merangkap boipren aku gi jenjalan...

firstly...nak gi makan dulu..lapor nih...teringin plak nak makan my peberet apple pie kat mcD...pastuh nak gi basuh keta....pastuh nak gi gunting rambut bagi comey sket...hehe...

masuk je Jusco....aku terus cari mcD....mak aihh...panjangnya orang beratur...dengan tempat duduk pun penuh...nih yang malas nih...kensel lah...lain kali je aku gi makan apple pie mcD...huhu...

last2 aku gi makan nasik campur aje....ala2 kampung gitu...lagi sedap...yummy....Alhamdulillah!

gi plak cari tempat basuh keta...nak basuh keta yang dah berabad tak basuh nih...
tetiba..." akak...kami dah tutup dah...nak pi kenduri kawen nih "....hahh...boleh macam tuh...'takpe2...musim2 cuti sekolah nih memang banyak orang kawen pun...pegilah..mengeratkan silaturrahim gitu'....kata aku dalam hati...hehe...   makin berabuk laa keta aku jawabnya..huhu

takpelah...lepas nih boleh laa aku pegi cari kedai gunting rambut plak...tup2....kat pintu kedai gunting rambut dia siap tulis "cuti 2 hari"...gi kawen kot....kensel lagi...huhu...

Semua perancangan aku tak menjadi....Balik aje laa...

Dalam perjalanan pulang...tiba2 hujan turun mencurah2 dengan lebatnya....nasib baik aku tak sempat basuh kereta tadi....hmmmm.....


hujan.....kat tengah2 jambatan....aku memang suka tengok view dari sini...sangat cantik...Subhanallah

kalau lalu jambatan...aku tak suka bawak keta laju2...sape2 nak pecut gi bawak kat line laju ya!....eden nak tengok view dulu nih...rugi ar bayar tol 7 hengget...














Lady Bug Note Generators

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile