topbella

Friday, February 17, 2012

~Saya Tak Nak Cakap Dengan Awak Lagi!..~

"Ishh...malas la nak cakap!.."
Hek elehhh...merajuk!!!

Kalau orang  perempuan ni kan...kuat merajuk sikit...sikit-sikit merajuk...sikit-sikit merajuk..kadang-kadang naik rimas dibuatnya...kalau setakat sekali sekala tu...sweet jugak la kan!!!

kenapa perlu ada rasa merajuk?...perlukan perhatian atau adakah untuk pastikan bahawa orang lain perlu sensitif dengan apa yang kita rasa?

errr...kadang-kadang tu tak tau nak beza...dia nih tengah marah ke...tengah merajuk ke...emosi asyik tak stabil jer....datang bulan ke hape!..hu

Jangan la kuat merajuk....merajuk sikit-sikit sudah la ye!...kalau boleh  merajuk pada yang sayang jerr...jangan nak merajuk pada sembarangan orang...kang ada yang nak kena pelempang kang!!...heh!..


 
Ehem...orang perempuan ni sensitif...jadi orang lelaki kena la sensitif sikit ya!

psttt...orang lelaki suka merajuk jugak ke?...ke tunjuk macho jerr.
 
errr...takder skill nak pujuk-pujuk orang nih...korang ada?...^_^

47 comments

16 February 2012 at 22:28

err...saya sensitif tapi xla kuat merajuk..hoho

16 February 2012 at 22:35

merajuk bertempat tu okay lagi lah. jangan merajuk lebih2. orang makin naik angin adalah. HEHEH. :)

16 February 2012 at 22:44

saya kalau terasa , baru merajuk ^^. hee

17 February 2012 at 00:01

erkk terasa la pulak.dulu2 sy kuat mrjuk dgn gula-gula hati sy..hikhikhik pantang dy bt silap sikit..merajuklah sy..huhu tp tu suma dh tngal kenangan.. :')

17 February 2012 at 04:30

merajuk itu tanda kita manusia yg normal punya semua perasaan yg di beri Allah Taala kpd setiap insan.

...yg x normalnya bila merajuk melampau sampai bawa masalah...ermmm

17 February 2012 at 08:22

sy kerap jmpe laki yg kuat merajuk....xkuasa la nk pujuk2....

17 February 2012 at 09:47

seyes x suke pompuan majok. kalo awek sy majok? jangan harap sy nak pujuk. sebab sy x pandai pujuk. wakaka

17 February 2012 at 10:53

@hyz
hahaa...sadis tul..

17 February 2012 at 10:55

@Seroja Tiara
ekekeke...ngengader je lebey tu..hee

17 February 2012 at 11:06

Salam Cikgu,
Lelaki klau merajuk lg ssh nak pujuk rasanye hehehe...Salam kenal~

17 February 2012 at 11:09

saya pun tak pandai pujuk orang~ wuwuwu

17 February 2012 at 11:15

org lelaki mane ade merajuk2 nie, tp kena pujuk org merajuk ade la...

17 February 2012 at 11:48

unguu...sy kuat mrajuk tp bkn mgada2 bkn nk suh pjuk tp mmg dh hobi...cmne 2?? =)

17 February 2012 at 12:01

alahai,,suka naw majok2 ni,,sebab suka dipujuk kot,,dah lama xmajok la :P

17 February 2012 at 13:36

@Ira Nira
kehkehh...klau dah hobi tu xdapek den nak nolong eh..hehe

17 February 2012 at 13:37

@MaryaYusof
salam kenal...tak reti la nak pujuk...hehe

17 February 2012 at 13:54

ada weyhh, org laki majuk..lagi ngade2 jer..hik3 :D

17 February 2012 at 13:59

@Mishter Izwän
eleh..ye kerr?..:P

17 February 2012 at 17:50

tah la...kdg2 suka jugak nak rajuk2...hehe...perasan mcm ada suami...kih2..

17 February 2012 at 22:17

Betul... Merajuk pd yg sayang jer... Namanya bermanja2... Hehehe klo dgn sembarangan mmg la nk mkn pelempang... Hehehe

17 February 2012 at 22:18

lelaki pun suka merajuk.. lagi haru..

17 February 2012 at 22:19

jgn la cepat touching..=)

17 February 2012 at 22:35

ish2.....sya pun cepat mrajuk tapi cepat jerk nak ilangnya..hehhe

skill nak pjuk org merajuk?bebudak ja sya taw nak pjuk...heheheh

17 February 2012 at 22:45

merajuk tuh hobiiii sayaaa sissss. ahhaa

17 February 2012 at 22:47

sy sensitif..tp xder la mrajuk lama2..mrajuk manja2 jer..he3

18 February 2012 at 00:53

lepuk je org suke merajuk ni...haha xD
skill utk pujuk org mrajuk bile trdesak adela...kadang2, rajin2 kan diri utk pujuk, kang tacing pulak bile xde org nk pujuk ;p

18 February 2012 at 11:05

heee...merajuk gak pd ehem2 kalau dia buat slh la..kalau tak buat slh buat apa nak merajuk plak kan..;p.. tp xreti pujuk org..muahahaa ;p..

boleh ke?;p

18 February 2012 at 11:33

iihiihihi...

sensitif tue penting :)


huhuu best pa klu dipujuk2 nie..

tp xbest klu sakit hati nie x da yg peduli,..huhuuhu

18 February 2012 at 21:25

lelaki majok buruk nau..:p

19 February 2012 at 09:26

urmmm...sy suka majok jgk tp cepat pjuk dri sndri..hehe

19 February 2012 at 14:01

betol 2 ..
prempuan mmg cpt merajuk
jiwany lembut dan sensitif
so...lelaki2 di luar sner pls understanding us...
:D

19 February 2012 at 15:35

perbezaan yg cukup ketara antara llk dan perempuan.

19 February 2012 at 16:05

perempuan kalau merajuk nmpk comel...hehe..tapi jgnlah merajuk lama2 sebab nnt laki cari lain..:D

19 February 2012 at 19:18

pena jumpe laki kuat merajukk.. perghh..rse na bg flying kick jeh..haha..:)

19 February 2012 at 22:21

merajuk biar bertempat..jgn suka sgt merajuk nnti kena tinggal baru tau..hehe..

20 February 2012 at 01:23

hehe..kdg2 merajuk sj nak tarik perhatian..hehe

20 February 2012 at 09:39

<<-- suka memujuk.. hee

20 February 2012 at 14:26

merajuk tu boleh...tapi takmo la berpanjangan...hehe

20 February 2012 at 19:01

kdg2 merajuk sgaja nk trik perhatian... tpi x menjadi la pulak... camna tu?..hheee

21 February 2012 at 00:11

Stuju. Jgn lebey2. Nnti naik menyampah plk org kn kn kn kn?

21 February 2012 at 00:27

merajuk tu bole tapi jangan la selalu.. tak best lah kan slalu kan kan.. orang laki pon kalau dah tawu gegurl die merajuk jangan buat tak tahu ye... :P

21 February 2012 at 13:16

Cikgu Ungu

Bukan merajuk sebarang merajuk
Merajuk kerana suka dipujuk

Tak apa, merajuk dgn org2 di sekeliling, asal Cikgu tak merajuk dengan anak murid, tak masuk kelas sebulan misalnya

21 February 2012 at 23:50

selamat mlm akk..

:)

22 February 2012 at 08:49

hehe emy xde skill memujuk..skills merajuk bnyklah~haha :p

25 February 2012 at 02:52

jgnla xnak ckp gn sy..
sedih taw klu awk merajuk lma2....huhu

27 February 2012 at 20:06

garang nye.nak pelempang lagi.hehe

7 June 2012 at 19:50

Sweet

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile