topbella

Saturday, January 28, 2012

~Biar Betul Status Fesbuk Dia Nih?!!..~

Tadi Ungu buka fesbuk ternampaklah status yang lama-lama kat akaun fesbuk yang lagi satu...maklumlah akaun fesbuk siap ada dua lagi...tamak betul laa dia nih sampai dua akaun..erkk!!

Tetiba ternampak status fesbuk yang lama...gatal pulak tangan nak buka...sekali tengok...perghhh biar betul status fesbukku dulu cenggini...pinsannn!!!!
 heheheee...maklumlah masa tu dalam hati ada taman..ada lanskap...ada air terjun segala bagai...sebab tu status pun boleh buat pengsan orang tengok....hmmm sekarang nih dah setahun dah tak pernah tulis status kat fesbuk lagi...ngeee!!!

Ehem...nak cakap nih!
walau pun ikatan tersimpul rapi....dah ditakdirkan nak terlerai...terlerai juga...maklumlah hati kan senang dibolak-balikkan...

Tidak semua apa yang direncanakan akan menjadi kenyataan...perjalanan hidup ini sudah ditentukan olehNya...jalani hidup ini seadanya..

yang pentingnya di situlah  terciptanya kekuatan untuk diri kita  mengharungi kehidupan ini dan sudah tentunya akan berasa bahagia apabila melihat orang lain juga bahagia...

Semoga bahagia itu milik anda...anda...dan milik kita semua....^_^



47 comments

28 January 2012 at 13:56

hihi xpee..cari je pengganti okk? :)

28 January 2012 at 14:04

xsangka cik ungu jiwang orangnya :)

dalam hati wanita memang ada taman bunga.. dengan landskap yang indah nian.. :D..

hiasilah taman itu dengan iman.. pasti dapat menenangkan hati pemilik taman :)..

jom kite cari pemilik taman kita :)

Pemilik yang sah..

28 January 2012 at 14:06

@♥ p a a n i ♥
takder sape nak ganti nih...camner?...haha

28 January 2012 at 14:09

Haa.. Dah bole da tuh :p

28 January 2012 at 14:27

akk pn dah lama tak berfb..borink fb ni..hiks :)

28 January 2012 at 14:38

heeee, memang sangat jiwang tapi tak apa dalam diri memang perlu jiwang-jiwang ni takan nak jadi ketat sahaja selamanya..

28 January 2012 at 14:43

hehe..sangat jiwang kata2 tu.. ;)

28 January 2012 at 14:58

wah jiwangnye cik ungu~haha :p

28 January 2012 at 15:20

hahaha.. jiwang la plak kan dulu2?.. hehe :P

28 January 2012 at 18:57

@LadyBird
jom pakat ramai2 cari...hihihihhh

nak carik kat mana tuh...erkkk..:)

28 January 2012 at 18:58

@Fabulous Me
hahh...dah bole hape plak dear...hihi

28 January 2012 at 18:58

@Tihara
layan blog lagi sempoi kan..:)

28 January 2012 at 18:59

@Cik Lia Lomi
sekali sekala menjiwang...ngee

28 January 2012 at 19:00

@LiLy @ MumMyQiStInA
haha...malu laa nak baca...hihi

28 January 2012 at 19:01

@emy zulaiha
haha...jiwang berkarat sungguh...hihi

28 January 2012 at 20:12

jiwang ni. dlm hati ada taman :)

28 January 2012 at 20:15

wah,,status,,jiwang habis ni..haha..

semoga kekal berpanjangan..i.Allah..:)

28 January 2012 at 21:08

@Anak Wak Mail
dah putus di tengah jalan la dear..:)

28 January 2012 at 21:11

@hazz death
zaman dolu2..:)

28 January 2012 at 21:30

wahhhh..jiwang ny dy..
jgn jiwang karat suda..hehehe

pe pun kumbang beukan seekor..kan3...
y ilang pasti berganti :D

28 January 2012 at 21:52

HAHA..sungguh jiwang org tu.. :p

28 January 2012 at 22:59

huhuhuhuhu...
same2 jiwang!!! :)

28 January 2012 at 23:11

hahahhaah jiwang kartz!

29 January 2012 at 00:42

sekarang dah tak berkarat plak ke?hahaha :p nie kalau murid bace kene ejek nie kang~haha :p

29 January 2012 at 00:55

haaa mcm same aje...lama jgk xtulis bende2 jiwang ni kat FB haha...
xpela bende yg lepas jgn dikenang ye x...hehe ;P

29 January 2012 at 02:32

Lala ada 3 fesbuk, 1 yg official, 2 lagi utk kacau org2 yg gedik n sombong, hahaha
jahat x? :P

29 January 2012 at 04:35

memang betul2 hati ada taman masa tu....ayie yg baca pun terasa lain mcm nyer...ha3

29 January 2012 at 08:46

Taman itu dah jadi belukar yang penuh semak samun? Kesian, ya semoga dapat bersua dgn Taman yang baru. Taman seindah firdausi

29 January 2012 at 13:05

Yg penting cik ungu tetap tabah. ^ ^

29 January 2012 at 13:59

hehe..btol2..kalo dalam hati ade taman sume jadi xpercaya kalo kite tgok balik..:D..

29 January 2012 at 16:01

jiwang jgk kak ungu ni ye..hehe..xpe, mungkin Allah nak mempertemukan kak ungu dgn org yg lebih baik..teruskan berdoa :)
peace..

30 January 2012 at 08:25

betol2.maluuu tengok status lame2 yang jiwang.rase nak delete je.hhehe

30 January 2012 at 11:30

alaaa jiwang tue normal..salah satu tabi`i yang unik sebagai manusia...tanpa jiwang tarak laa bunga ataupun kumbang.. tanpa jiwang tiada laa karat...hahahah

30 January 2012 at 13:15

Wah dulu status fb berbunga bunga yer;-)

30 January 2012 at 19:59

@::WafaIrdina::
mmg dah brkarat punn...hihi

30 January 2012 at 20:00

@Mizan
jiwang tak hengat...huhu

30 January 2012 at 20:01

@I'm KopiAis23@ FahmiJamal
hah!...same jiwang ngan sape...hihi

30 January 2012 at 20:02

@c'axoera ヅ
kartz!!...cantik la perkataan nih...hihi

30 January 2012 at 20:03

@emy zulaiha
err...siyes malu...hehe

30 January 2012 at 20:04

@izzahdegreat
izzah jiwang gak eh..hhaha

30 January 2012 at 22:21

@LaLa mhdnor
kehkehh..cayalah lala..haha

30 January 2012 at 22:21

@AYIE ABAS
apa yg lain mcm tu ayie...hehee

30 January 2012 at 22:22

@Mat Som
taman seindah firdausi!...indahnya..amin..:)

30 January 2012 at 22:23

@budakijaupendek
perlu tabah..thanx dear..:)

31 January 2012 at 00:18

skl usha dya punya tarikh

alahai..punyalah lama...hahha...

dulu berbunga2 skrang ni tatawla haper hati ungu nih..:D

1 February 2012 at 19:21

ungu mna awak nie...huhu

miss u dear :)

dok tgu awk on9 dr td g..hiihi

4 February 2012 at 21:54

insya-Allah tak lama lagi ada taman la tu..hee..doa byk2 kak..:)

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile