topbella

Tuesday, September 13, 2011

~Lelaki Pun Emosional Gak Eh?...~

"Kak tolong saya kak....saya tak sanggup hidup tanpa dia...saya betul2 sayangkan dia..."
 Air mata yang merembes keluar seiring dengan air hidung kadang kala diseka berkali-kali tanpa menghiraukan keadaan  sekeliling.

Ishh....biaq betoi dia nih...selalunya punyalah ego...cakap dia aje yang nak betul...tiba-tiba hari nih boleh lak nangis2...huhu


Lelaki pun ada jugak yang emosional kan?

Kalau tidak masakan Mark Anthony membunuh diri sewaktu mengetahui Cleopatra telah mati....sedangkan dia tuh seorang general perang yang digeruni dan gagah perkasa ketika di medan peperangan...pehhhh contoh!

Bila menyentuh soal hati dan perasaan....jiwa lelaki pun boleh jadi huru hara gak eh!

Hati tak tenang...jiwa gelisah sampai takleh tidur malam...asik nak mengadap blog owang tuh jek...tak pun ngadap dinding fesbuk yang kaku...huhu...

 Inilah ajaibnya perasaan....bak kata orang dalam hati ada taman...biar muka legend asal hati cute...hihihihh...sweet jek!

Jika anda berpeluang bercinta dengan seorang lelaki yang komited dalam percintaan...hargailah dan jaga hati sidia....

sebab dorang nih pun punya perasaan halus yang kadangkala lebih halus daripada perasaan perempuan itu sendiri.... kan...kan...kan...^_^

31 comments

12 September 2011 at 01:37

tak menahan tu contoh..hehe
tp kn,org kata laki emo ni ok gak.itu menunjukkn die tu syg sgt kat kite..tul ke? hihi

12 September 2011 at 01:43

sayang pun sayang gak laa...jgn la smpai kita pun nek rimas...asik nak kene wat laporan kat dia jek...huhu

12 September 2011 at 01:44

hurm..rse mcm diri nie plak,,haha,,ape2pun,,nk ckp skit lh,,kyte org llki bnyk yg tk tnjuk sgt prsaan tu,,kyte org lbih suke pndamg=kn,,hehe,,itu aku lh,,tk thu plak org len yer,,maaf klau slh bcra..hehe..btw hrap u dpt follow kyte blik..kyte dh follow awk,,huhu,.

12 September 2011 at 02:02

hehee....ala biasa laa...lelaki mesti dia ada sikap ego dia...

tp kadang2 tuh dia ttp nk cari seseorang yg leh dipercayai tuk luah perasaan yg menyesak di jiwa..

ye kot....ngeeee

12 September 2011 at 02:39

Betul tu...tp kdg2 kita lupa. Kita wat kaum lelaki mcm dorang x de prasan comel2 mcm kiter...diorang pon kontrol hensem mcm kiter kontrol ayu gak kan...ahaks!

12 September 2011 at 02:46

ahaks...perasaan comel2...comel jek stetmen tuh...hikhik

12 September 2011 at 07:32

assalam...

dear....hahah lucu..

egt kita ja ka emo..huhuuu

12 September 2011 at 07:50

mmg ada lelaki emo..selalunya yg jiwang karat

12 September 2011 at 08:34

@Ruby
wsalam dear...
sama je...cuma depa x tunjuk...huhu


@abghani..
romantik kot..hik..

12 September 2011 at 13:43

susah nak jumpa lelaki yg emo gtu...

12 September 2011 at 13:47

emo sbb cayang kat kita xper ler..

jgn emo sbb baran kat kita udah ler...huhu

12 September 2011 at 14:23

salam;
Hati dan tak pernah memilih lelaki dan wanita..hati tetap sama yang membezakannya perwatakaan fizikal manusia..sesiapapun boleh menangis didunia ini..cuma lelaki jarang menangis kalau nangis buruk rupanya...bukan sebab ego.

12 September 2011 at 14:39

salam jugak...

susah nak tengok lelaki menangis...
tapi kalau dia sampai menitiskan air mata...pasti cinta dia suci...:)

12 September 2011 at 14:42

ayat tak menahan~ "biar muka legend asal hati cute".. hahaha

pernah jumpe lelaki yg asyik nak nanges je, macam nak bagi pelempang je dekat die ni!

12 September 2011 at 14:46

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

12 September 2011 at 14:55

hahaha...ayat xleh tahan nih diera...asik nanges mcm nk bagi pelempang jek...haha

12 September 2011 at 18:22

setuju...
lelaki punye perasaan touching jugak kak.
cume diaorang lebih ego.
bila ego dh tiada, bru nmpak perasaan tuuuhh... hehe

12 September 2011 at 20:57

kitorang tak kesah pun tacing2 tuh...hehee

12 September 2011 at 22:22

Lelaki pun manusia jgk.
ada perasaan. hoho

12 September 2011 at 22:41

sokongg...hoho

13 September 2011 at 02:04

hehe...lelaki pon adew perasaan tp tu lah egO laki bOley musnah gara2 seorg wanita...hebat laki neh..hihi


http://khayalan27.blogspot.com/

13 September 2011 at 08:16

lelaki ego mane pon kalau die tlalu menyayangi seorang pompuan akan cair jugak. tu la penangan seorang wanita

13 September 2011 at 11:55

klu dh kena panahan asmara..kaca d kata intan api sanggup d renangi ..laki klu ego mcm mana pon ..mau tak emo jadinya

13 September 2011 at 13:23

Ungu sayang, doodle dh ada kt entry ninie. Dh lama siap, tp auto post utk hari ni...hehe. =) harap2 suka...

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/09/for-cikgu-basariahungu-violet-espiranza.html

13 September 2011 at 14:35

tp klu sayang sampai nk bunuh diri tu mmg tak patut.. huhu.. nehii... salam kenal..

like da contoh.. hahaa

13 September 2011 at 22:33

@CTK...

wanita pun ade power gak eh...hihi



@0nenanina Vanilla...

wanita pun tulang belakang lelaki gak kan...

13 September 2011 at 22:41

@khairul...

penangan cinta...huhu


@hysman...

mmg x patut...tu cinta x bape nak cerdik namanye...

16 September 2011 at 16:25

ku menunnggu insan seperti itu hadir dlam hidupku..eiseh..heeee

17 September 2011 at 00:52

hye dear,
do visit my collection..

http://glariousshawlcollecitons.blogspot.com/

thnx so muchhhh dear..
:)

22 September 2011 at 07:48

@si kiut lavender...

ecehh...ehem2..hihi

9 February 2013 at 13:14

betul betul betul...
lelaki saya pun nangis kalau menyangkut masalah yang gak bisa kita selesaikan bersama..he

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile