topbella

Saturday, September 10, 2011

~Kami Pun Nak Jugak...~


W0o0 nama orang kotak nih Domo eh Blogger ::budak::....baru kite tau...hihih


Domo comel nih ngaji dalam Entry Awak...Saya Tak Nangis Pun!


Domo pun ngaji Quran ...kita pulak bagaimana?....rasanya kita lagi mulia daripada segala makhluk yang dicipta oleh Allah di muka bumi nih...

Al-Quran dapat memberi manfaat kepada pembacanya di dunia dan di akhirat. Di dalam sebuah riwayat Rasulullah telah berkata, “sesiapa yang pandai membaca Al-Quran ia akan dikumpulkan bersama para malaikat yang mulia. Sesiapa yang membaca Al-Quran tetapi tersekat-sekat dan bersusah payah akan memperolehi dua pahala.”

Semoga kawan-kawan blogger dan readers yang menjengah ke blog picisan ini mendapat kasih sayang Allah dan beroleh kebahagiaan serta diberkati kehidupan kita di dunia dan akhirat...InsyaAllah.. Amin!

Semoga kita merasai betapa indahnya persahabatan di hujung jari yang dapat memberi manfaat kepada kita semua...
 cayanggg sume....^_^

31 comments

9 September 2011 at 11:15

perlu menghayati al-quran

9 September 2011 at 11:15

Dapat baca satu ayat satu hari pun alhamdulillah
Abah Khalisha Teringin Jadi Famous

9 September 2011 at 11:36

@abghani...
betul2...baca & hayati..:)


@abah khalisha..
yup...asal dpt baca ari2...:)

9 September 2011 at 11:41

domo ke danbo ni?

9 September 2011 at 11:43

eh...ape kename dia meaw...domo ke danbo...hantam jelah...huhu

9 September 2011 at 11:48

Salam;
aku masih dalam proses belajar Al-Quran.

9 September 2011 at 12:05

Salam gak...
sama ler...kita sume dituntut utk menuntut ilmu smpai ke liang lahat...

9 September 2011 at 13:10

salam syawal buat ungu...akak dtg sini jenguk jenguk blog..

9 September 2011 at 13:34

salam syawal jugak buat akak....:)

9 September 2011 at 14:30

bukan ke nme die donbo???

9 September 2011 at 14:35

domo...danbo...donbo....
haishhhh...penin den...haha

9 September 2011 at 16:03

ohh...kite pon xtau gak org panggil apa kotak comel tuu.. hehe..

9 September 2011 at 16:30

hehe..sy pun tak pasti name dy tp mcm domo..sory kalo silap..hehe..

yg penting sbg manusia kte patut mengamalkan ape yg boleh menmbhkn pahale kan..

biar sikit janji berterusan mengaji dr bnyk2 tp setahun sekali yedak..

9 September 2011 at 16:31

dorg ckp danbo ye..betul la kot..hehe..sory kak ungu..

9 September 2011 at 17:24

Wah...!
Comel.

KAGUM.

9 September 2011 at 18:10

trsntuh baca entry-awk..saya tak nangis pun!- tu...
jangan lupakan Al-Quran,lagi jauh kita tinggal,lagi jauh kita dri rhmat-Nya

9 September 2011 at 18:33

domo ? bukan ke demo ? haha..demo org kelate,haha

10 September 2011 at 00:49

nama die danbo kot . hee

:)

10 September 2011 at 01:43

@Syahbinar Shuib
tu la...henggatkn xder nama pong...hihi


@::budak::
no hal punyer...hamntam aje la...ngeee


@KUKUMALU
kagum domo..danbo..donbo..ngaji..:)

10 September 2011 at 01:53

@Syazwana Mohd Zulkifeli
yup...jgn asik kejar dunia je kan...huhu


@Ned
haha...sesedap rase je...hihi


::ini belog saya . cinta hati saya::
sape undi danbo..angkat tangan...hehee

10 September 2011 at 11:21

betul tu..semoge penghayatan dlm al-quran lebih mendalam..tajwid perlu diutamekan..(^_^)..

10 September 2011 at 11:44

sokong Aien...:)

10 September 2011 at 13:00

TQ sis..(^_^)..

10 September 2011 at 15:20

sedang cuba untuk membaca lebih banyak lagi dan lebih rajin... :)

p/s : kotak tu nama danbo..ni sure2 konpem.hihi

10 September 2011 at 18:31

@♥Aien Najwa♥
sama2 Aien...:)



@aku
siyes danbo?...yeyy...haha

10 September 2011 at 19:19

Itu namanya Danbo akak hahah :)

10 September 2011 at 20:09

Salam ziarah..
c0mel domo tu..
entry penuh makna =)

10 September 2011 at 20:29

domo ehh??
sy pun bru tahu. hehe

10 September 2011 at 23:05

InsyaAllah :)

11 September 2011 at 00:19

@Ain...
hehe...yela2



@qamarguyz...
salam gak..
terima kasih..:)



@budakijaupendek...
dorang kata danbo la yang...hee



@syahirooAhmad...
InsyaAllah...:)

13 September 2011 at 08:15

betol tu..tak kira sedih atau gembira..jangan lupa ingat tuhan.. Semoga persahabatan dengan blogger makin erat :-)

Post a Comment

About Me

My Photo
Ungu Violet
Jalan hidup ada dua saja. Maju terus ke hadapan atau tinggallah di belakang. Tertinggal dan ketinggalan.
View my complete profile